3 cze 2013

I need summer...

Witajcie,
z góry przepraszam Was za lekkie zaległości na moim blogu. Chęci są wielkie lecz czasu brak ( sami z pewnością to znacie :) ). Ponadto ten rok jest dla mnie jakiś pechowy. Na szczęście nie wierzę w przesądy i mam nadzieję, że los się nieco odmieni :). Czekam też na to, aż będzie ciepło. Ile można wpatrywać się w zachmurzone niebo?  Mam nadzieję, że tym razem prognozy synoptyków się sprawdzą i zawita do naszego kraju gorące lato :)

Z okazji pojawienia się dzisiaj na niebie słoneczka, postanowiłam pstryknąć kilka fotek. Stylizacja nie była zaplanowana, tak jak cała sesja :) Mam jednak nadzieję, że przypadnie Wam do gustu :)











 Pierścionek - H&M, Bluzka- Pull&Bear, Kurtka-NewLook, Okulary-no name, Legginsy - TopSecret, Buty-no name

8 komentarzy:

  1. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  2. Imperatyw!
    Konserwacja "katalog" blogu intensywnej pracy
    Proszę śledzić nasz blog na żądanie, aby dołączyć do tej społeczności!
    dziękuję

    OdpowiedzUsuń
  3. You are so pretty!
    xoxo
    Urszula
    www.fashfab.blogspot.com
    Obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  4. fajny T-shirt:) podoba mi się taki luźny look:)
    obserwuję, zapraszam do mnie;)

    OdpowiedzUsuń
  5. świetnei wyglądasz! bardzo fajny blog;)*

    OdpowiedzUsuń
  6. Hej! Dostalas nominacje oddemnie na Liebster Blog Award!
    xoxo
    Urszula
    www.fashfab.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń