7 kwi 2013

Kwiecień plecień :D

Witajcie,
przepraszam Was za ciszę na blogu. Postaram się to zmienić na lepsze ^^

Najpierw opowiem Wam co u mnie się działo w ostatnich dniach.

W piątek na moją uczelnię przyjechała ekipa kręcąca serial ,,Prawo Agaty". Na całym korytarzu były  porozstawiane lampy, kamery i inne gadżety. Ze znanych aktorów z tego serialu udało mi się napotkać tylko Michała Mikołajczaka (serialowego Bartka Janowskiego) , który gra rolę młodego praktykanta w kancelarii. Będę teraz uważnie wpatrywać się w ekran podczas wtorkowych emisji i wyszukiwać scen z moją uczelnią w ,,roli" głównej :D

W piątek też odbyło się otwarcie pierwszego w Warszawie sklepu SINSAY.

W sumie nie miałam zamiaru tam zajrzeć, ale jednak wpadłam na chwilę, a ostałam na nieco dłużej. :) Na otwarcie przybyło bardzo dużo osób m.in. Anna Popek, Jessica Mercedes czy Jestem Kasia.
Może najpierw opowiem Wam coś o tej marce. Jest ona kierowana dla młodych dziewczyn. Można w tym sklepie znaleźć mieszankę różnych styli od romantycznych białych, koronkowych sukienek, po czarne skórzane spodnie z ćwiekami. W sklepie oprócz ciuchów są też torebki, biżuteria, buty, kapelusze, paski, notesiki i całą resztę innych gadżetów.  Najważniejsze jest to, że każda z Nas znajdzie tam coś dla siebie i nie zapłaci za to fortuny:)
Organizatorzy przygotowali wiele atrakcji i konkursów związanych z tym wydarzeniem. Do wygrania były bony o wartości 100 zł, koszulki oraz inne upominki. Mi udało się wygrać koszulkę ^^. Bardzo oryginalnym pomysłem była też muzyka, która była puszczana przez DJ-a.
Inną atrakcją była możliwość zaprojektowania sobie własnej torby, czy zrobienie zdjęcia na specjalnej ściance.

Oto kilka zdjęć:













A oto moje projekty torebki : :P




No i oczywiście mój wygląd tego dnia i parę innych zdjęć :)





Czekam na Wasze komentarze i zapraszam Was do subskrybowania mojego bloga oraz do polubienia mojej strony: https://www.facebook.com/MyPassionMyEmotion

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz