11 lut 2013

Ulubieńcy stycznia :)

Witajcie,
dzisiaj chciałam Wam przedstawić moich ulubieńców stycznia. Co miesiąc zamierzam dodawać taki post :)
Zatem zaczynamy :)

1. Naszyjnik z zegarkiem 




Zegarek jest zawieszony na dosyć długim miedzianym łańcuszku. Z racji swojego koloru i dość prostej formy pasuje on do bardzo wielu rzeczy - szczególnie do jednokolorowych bluzek, czy koszul.
Ja go uwielbiam i bardzo często używam :)

2. Perfumy After Hours Oriflame
Te perfumy zawładnęły moim sercem (dosłownie). Zapach jest kwiatowo - owocowy. Jest lekki, przyjemny, lekko uwodzicielski oraz nieco słodki. Są to idealne perfumy zarówno na imprezę, wyjście z ukochanym, czy na letnie dni. 
Zapach dosyć długo utrzymuje się na ciele i ubraniu. Nie raz zdarzyło mi się czuć, go na sobie na drugi dzień po użyciu. 


3. Pomadka Oriflame - MORE by Demi
Moja  ma odcień Princess Pink. Jednak jest ona dostępna w 6 kolorach.
Bardzo podoba mi się jej unikalne opakowanie. Jest to też pierwsza pomadka Oriflame z klikającym zamknięciem. 
Jest bardzo delikatna, dlatego łączę ją z ciuchami spokojnymi i dosyć łagodnym makijażem.

4. Zestaw do pielęgnacji paznokci
Mały, poręczny zestaw do pielęgnacji paznokci. Idealnie nadaje się do noszenia w podręcznej torebce. Zawsze się przyda :)
5. Portfel STRADIVARIUS
Czarny portfel ze złotymi ćwiekami. W środku ma wiele przegródek, do których można zmieścić wszystkie niezbędne rzeczy.
Portfel był przeceniony z 99 zł na 34,99 zł. Przecena według mnie udana :)
Portfel jest idealny - właśnie takiego potrzebowałam.
6. Lakiery do paznokci Safari
Połączenie tych dwóch kolorów świetnie wygląda na dłoni.
Kosztują one około 3 zł, a są trwałe i łatwo się je nakłada.
Są one także dostępne w bardzo szerokiej gamie kolorów. Polecam Wam te lakiery. :)

7. Eyeliner w żelu ( POLECAM GORĄCO !)
 Żelowy eyeliner o jedwabistej formule, dostępny w czterech kolorach. Ja posiadam w kolorze czarnym.
Jest on w małym szklanym opakowaniu o pojemności 3 ml. Jest bardzo trwały, jednak nie ma trudności by zmyć go na wieczór.
Kupiłam go w Naturze mniej więcej rok temu i dopiero teraz powoli mi się kończy. Kosztował mnie coś około 12 zł.
Postaram się zrobić o Eyelinerach osobny post w pobliskim czasie. 






Oto właśnie moi ulubieńcy :) Mam nadzieję, że któryś z nich wpadł Wam również w oko. Podzielcie się swoimi opiniami - na każdą z nich obiecuję odpowiedzieć. :)



Pozdrawiam gorąco :**





13 komentarzy:

  1. Świetny blog!
    Oby tak dalej :)



    __________________________________
    antolka95.blogspot.com
    + obserwuje i liczę na rewanż :)

    OdpowiedzUsuń
  2. uwielbiam lakiery z safari ! tanie a dobre ;)
    śliczny ten portfel :)

    obserwujemy ? co ty na to ?

    OdpowiedzUsuń
  3. fajny blog :) będę często Cię odwiedzać

    OdpowiedzUsuń
  4. Zatem zparaszam do subskrypcji mojego bloga :)))
    Ja to te lakiery z Safari nie bardzo lubie...bardzo krotko sie trzymaja ;/

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny post,uwielbiam lakiery z safari :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :)
    http://mybeautifuleveryday.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. super rzeczy;]
    zaprazsam http://marzenniemozenamodebracnikt.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajne lakiery i szminka ;D

    obserwuje i zapraszam http://super-kosmetyki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ciekawy blog ;D
    obserwacja za obserwację ??
    + zapraszam do mnie http://lalastyl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki :)
      jasne już obserwuję i czekam na rewanż :)

      Usuń
  9. Naszyjnik z zegarkiem - super sprawa, osobiście podobają mi się bardzo :) a lakierów z safari mam nawet parę :))

    ||DashingMay.blogspot.com||

    OdpowiedzUsuń