4 sty 2013

New Year, New Resolutions, New Dreams

Witajcie,
postanowiłam zacząć prowadzić własnego bloga, ponieważ chcę się z Wami dzielić pomysłami, które siedzą mi w głowie ( a uwierzcie jest ich dosyć sporo :P). Dotyczyć będą głównie stylizacji, sesji zdjęciowych, ale także wielu innych rzeczy. Zresztą zobaczycie sami :)

Jednak nim zacznę prowadzić bloga może opowiem Wam coś o sobie.
Mam na imię Marta. Jestem osobą wesołą, pogodną, lubiącą zaszaleć, jednak znam umiar i mam pewien dystans, co do niektórych spraw. Reszty dowiecie się o mnie z biegiem czasu :)
Interesuję się fotografią, muzyką i modą. To są dziedziny, bez których nie mogłabym funkcjonować :) Jednak ważniejsze od nich są dla mnie spotkania z innymi ludźmi, szczególnie tymi, którzy są dla mnie mega ważni. <3






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz